Grillturné

Tillbaka

Under sommaren 2023 önskade det danska företaget Danish Crown marknadsföra sitt varumärke GØL med hjälp av en grillturné.

Tillsammans med GØL och våra partners CocaCola, Lohmanders, Korvbrödsbagaren och Kamado Sumo lanserades grillturnén #grillatillsammans.

I juni stod Templars personal redo att rulla ut på vägarna för att för att genomföra turnén. Vi besökte en rad stormarknader i södra och mellersta Sverige och byggde upp vårt över 100 kvadratmeter stora event utanför huvudentréerna.

Eventetstoppen varade under en dag. Våra grillmästare tände upp grillarna och bjöd på smakprover av GØLs utsökta chirico-korv, med utvalda tillbehör från våra partners. Det bjöds även mingel, familjeaktiviteter och glödheta erbjudanden!

I projektet arbetade vi med …

Research & insikter
Koncept & innehåll
Personalrekrytering
Grafisk formgivning
Design & inköp
Logistik & flöde
Genomförande